description

Najčešća pitanja i greške

Ažurirano 3/22/2023, 11:30:46 AM

Nova aplikacija se ne pojavljuje u mojoj prodavnici aplikacija

Aplikacija će postepeno biti predstavljena novim korisnicima. Ažuriranje će stići na telefone svih korisnika najkasnije do 10. novembra. Takođe vredi proveriti da li je nova aplikacija kompatibilna sa operativnim sistemom vašeg telefona. Instalacija zahteva najmanje iOS 13.0 ili iPad OS 13.0, ili bar verziju 8.0 za Android.

Ažuriranje kontrolera traje predugo

Ažuriranje kontrolera može trajati od 1-2 minuta do 20-25 minuta, ali u nekim slučajevima može doći do gubitka veze između kontrolera i aplikacije, pa je moguće da aplikacija i dalje ukazuje da se sistem ažurira, ali u činjenica da je ažuriranje već završeno. U tom slučaju, pokušajte da se krećete do menija podešavanja, a zatim pokušajte ponovo da izaberete svoj dom. Ako ovo i dalje ne pomogne, ponovo pokrenite mobilnu aplikaciju Chameleon.

Nije primljena e-poruka za potvrdu

Može se desiti da ne dobijete e-poruku sa potvrdom koja je potrebna za nastavak tokom registracije ili poziva. U tom slučaju, proverite prijemno sanduče nakon nekoliko minuta, a takođe proverite fasciklu Nepoželjne poruke da vidite da li je poruka pomenuta u temi stigla tamo.